Czy to będzie skuteczna reklama dla dentysty w Radomiu?


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie skuteczna reklama dla dentysty w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam. Jakiś czas temu dostałem maila z ofertą na pozycjonowanie mojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Nie bez powodu podaję podstronę, gdyż firma która ma potencjalnie zająć się promocją strony, uznała ją za niepotrzebną. Chcą aby dla każdego hasła wyświetlała się strona główna. W mojej opinii jest to trochę nie logiczne. Osoba, która potrzebuje implantów powinna wejść od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak promować stronę, aby dla różnych haseł pojawiały się właściwe podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Testowałem zbliżone rozwiązania dla dentystów w Warszawie. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła stomatolog Ursynów pokazują się podstrony danego stomatologa. Co bardziej interesujące jak wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla podobnych haseł wyświetlają się różne strony internetowe. Kolejne zagadnienie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne hasła? Po korespondencji z firmą SEO i zadaniu im tego pytania otrzymałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to oddzielna fraza do promocji. Czy to prawda?. Przykładowo dla tego ortodonty i hasła stomatologia Ursynów w rezultatach wyszukiwarki wyświetla się cały czas na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zawsze widzę to samą stronę. Także interesującym faktem jest, że dla hasła aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była reklamowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jak tak, to czemu nie lepiej reklamować wyłącznie stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę dodawać wielu tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa stomatologa na Ursynowie to nie encyklopedia. Chyba, że takie obszerne artykuły są niezbędne do skutecznej reklamy strony? Również cena reklamy na interesujące mnie słowa kluczowe: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dopiszę domenę do kilku blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie frazy jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie skuteczna reklama dla dentysty w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok rozumowania jest jak najbardziej prawidłowy. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko filtra. Po drugie łatwiej jest osiągnąć pozycje dla wybranych fraz. Po trzecie nie wiem jak tamta firma od SEO chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie frazy. Reklama zapewne będzie na kilka fraz tj: stomatolog Radom, implanty Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu o tym wszystkim na stronie startowej. Radzę: poszukaj innej firmy do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Nasze słowa”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość