Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie


alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres gabinetu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Dzień dobry. Ostatnio miewam problemy z kręgosłupem. Zacząłem wertować internet w poszukiwaniu przyczyn takiego stanu rzeczy. Na stronach internetowych odnalazłem dużo wypowiedzi ludzi z zbliżonym bólem pleców. Wiele osób zaleca masaż leczniczy , który w ich odczuciu bardzo koi ból kręgosłupa. Rozmyślam tylko czy nie zafundować sobie masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Jestem ciekaw czy taki zestaw masaży będzie skuteczny? Czytałem też, iż tego typu bóle spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy jest to prawdą?. Faktem jest, że dużo pracuję przy komputerze od lat. Lecz czy tego typu bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz najważniejsze pytanie o lokalizację dobrego gabinetu masażu w Warszawie , który wykonuje masaż leczniczy w dobrej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż leczniczy daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:07

Cześć. Rozumiem twój problem i będę starał ci powiedzieć jak najwięcej w tej kwestii. Po pierwsze tego typu dolegliwości kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które świetnym sposobem jest masaż leczniczy - daję głowę że pomaga. Należy połączyć tego rodzaju masaż z codziennym uprawianiem sportu. Dobrze wpływa na kręgosłup nawet codzienne spacerowanie. Poprzez to nie obciążamy tak naszych kręgów. Dobrych gabinetów masażu w Warszawie jest sporo. Najlepiej wybrać ten, który znajduje się w pobliżu twojej pracy lub domu. Masaż relaksacyjny robię regularnie i przyznam szczerze, że ból kręgosłupa ustąpił. Natomiast warto żeby zobaczył to jeszcze jakiś lekarz. Sam zabieg masażu może nie wystarczyć lub tylko ukrywać objawy jakieś poważniejszej choroby.


Wróć do „Nasze słowa”